eddy

Active Member
Oct 25, 2016
146
175
43
15
Canada
#1
So, i guess this is the trend now, huh? everyone quitting and stuffz. so now i have a huge paragraph to write to describe how nice was the community and the server how awesome it was even if it was not, i do know that many people in the community were nice and were my friends but the community on the server is just not what it used to be, although i had many friends ih ad many ennemies and many people hated me, some people just didn't like me. i have some things to say to certain people

@TheDiamondTiger even though you're banned you still made me go through everything and we still are in contact and i luv chu thanks for everything on the server
@Graphic_elf Oof where do i start? first of all i love you, i know you didn't want me to quit but i mean the i'm not having fun anymore on this server nothing happened bb<3 but it's just gone to sh-- Ahem* keep it pg
@koekie_w you were fun and you're an awesome builder lol


Honestly there's so many people that im greatful to but like im just too lazy to say the same exact thing to everyone so ill just say it for everyone:

I really had a good time with you guys even in hard times and i love you and i'll miss being with you so hmu up on discordddd

btw everyone follow my instagram: massey_eddy

hmm what else? i dont have a giveaway cause i dont have anything to give away lol

don't forget to go watch cardi b's new music video on the 'ring' song with kehlani

welp this post is starting to get long asf so ill just keep it simple bAI
oh and btw if you have screenies with me i want them :) K BAIIIIII
 

Graphic_elf

Well-Known Member
Verified
Graphic_elf
Graphic_elf
Citizen
Jul 15, 2017
149
1,103
93
16
The land in my imagination
#2
Eddy.. Omg I love you so so much im so sad you have decided to quit, your one of my best best friends, I hope you find something that's makes you very very happy and that you stay happy and are never sad because I love chu super duper much and ima spam chu all the time on discord cause I love you!! <3 <3 <3
 

Spyders_Crypt

Active Member
Verified
Spyders_Crypt
Spyders_Crypt
Elite
Feb 19, 2018
45
202
33
Earth
#11
Cya eddy. Hope to see you around, we had our ups and downs but besides that you were awesome. I am always here if you need someone to talk to <3. I hope life will be good for you, and don't forget you will be greatly missed. -Spyder <3
 
Likes: Minty

Laurel

Well-Known Member
Verified
MissFrosty
MissFrosty
Citizen
#12
;-; im going to miss you eddy... you have been so so kind to me, ik we have been kinda distant lately <3 but i still have clips of you dancing with a blaze rod in your hand in your unicorn shirt -wipes tears from face- <3 i will miss you so much, i wish you the best in life! ^-^ Remember, no matter where you go, who you meet, dont forget to smile <3
 

LavaFlake

Well-Known Member
Verified
LavaFlake
LavaFlake
Citizen
May 22, 2017
479
909
93
Volcano
#13
Sad to see you leave, I'm gonna miss using invisible potions and mess with people. You better stay on discord tho, will see you on a lot less tho which is sad ;( I'm gonna miss you and I'm gonna miss with all the benefits of being your friend. Like being asked multiple times a day if I'm gay or not xD. You're one of my closest friends and probably one of the most ones I trust. You're a great person and someday you will be destined for greatness. Damn, I feel like a dad talking to his son. Ima miss you a lot boi. <3
 

Death

Well-Known Member
Mar 18, 2017
3,740
6,122
113
#14
So, i guess this is the trend now, huh? everyone quitting and stuffz. so now i have a huge paragraph to write to describe how nice was the community and the server how awesome it was even if it was not, i do know that many people in the community were nice and were my friends but the community on the server is just not what it used to be, although i had many friends ih ad many ennemies and many people hated me, some people just didn't like me. i have some things to say to certain people

@TheDiamondTiger even though you're banned you still made me go through everything and we still are in contact and i luv chu thanks for everything on the server
@Graphic_elf Oof where do i start? first of all i love you, i know you didn't want me to quit but i mean the i'm not having fun anymore on this server nothing happened bb<3 but it's just gone to sh-- Ahem* keep it pg
@koekie_w you were fun and you're an awesome builder lol


Honestly there's so many people that im greatful to but like im just too lazy to say the same exact thing to everyone so ill just say it for everyone:

I really had a good time with you guys even in hard times and i love you and i'll miss being with you so hmu up on discordddd

btw everyone follow my instagram: massey_eddy

hmm what else? i dont have a giveaway cause i dont have anything to give away lol

don't forget to go watch cardi b's new music video on the 'ring' song with kehlani

welp this post is starting to get long asf so ill just keep it simple bAI
oh and btw if you have screenies with me i want them :) K BAIIIIII
Oh nuuuuuu mai noob fwend.
Good bai
Talk on disc ;)
-noobest fortnite player
 

koekie_w

Active Member
Architect
Dec 10, 2017
130
241
43
17
Belgium
#15
So, i guess this is the trend now, huh? everyone quitting and stuffz. so now i have a huge paragraph to write to describe how nice was the community and the server how awesome it was even if it was not, i do know that many people in the community were nice and were my friends but the community on the server is just not what it used to be, although i had many friends ih ad many ennemies and many people hated me, some people just didn't like me. i have some things to say to certain people

@TheDiamondTiger even though you're banned you still made me go through everything and we still are in contact and i luv chu thanks for everything on the server
@Graphic_elf Oof where do i start? first of all i love you, i know you didn't want me to quit but i mean the i'm not having fun anymore on this server nothing happened bb<3 but it's just gone to sh-- Ahem* keep it pg
@koekie_w you were fun and you're an awesome builder lol


Honestly there's so many people that im greatful to but like im just too lazy to say the same exact thing to everyone so ill just say it for everyone:

I really had a good time with you guys even in hard times and i love you and i'll miss being with you so hmu up on discordddd

btw everyone follow my instagram: massey_eddy

hmm what else? i dont have a giveaway cause i dont have anything to give away lol

don't forget to go watch cardi b's new music video on the 'ring' song with kehlani

welp this post is starting to get long asf so ill just keep it simple bAI
oh and btw if you have screenies with me i want them :) K BAIIIIII
The sneaky instagram shoutout :cry: