Lottery!

True

Well-Known Member
Verified
True027
True027
Citizen
Apr 3, 2018
277
292
63
15
Canada
#1
I suggest that the server should add a Public Lottery. Players could buy tickets and every certain amount of time there could be a draw. These are all my ideas on this, but I think it would add a lot more fun to the server. Comment your options below.

~True
 

DelicateBean

Well-Known Member
Architect
Mar 20, 2017
344
854
93
15
#2
Actually there is a lottery plugin sooo I also think that would be fun! The prize is 5k ans tickets are $100 in the plugin im pretty shre
 
Likes: Powerfull

ItzJazzMade

Well-Known Member
Verified
Police
MadGalaxie
MadGalaxie
Elite
Oct 14, 2017
2,039
5,819
113
28
Google maps
#3
I suggested this too. Thing was the server kinda has the problem that by selling items at /war shop and creating money the actuall value goes down. Events where no monney is created .like in the easter hunt. Are the best fir the server atm.
 

True

Well-Known Member
Verified
True027
True027
Citizen
Apr 3, 2018
277
292
63
15
Canada
#4
If its possible to raise the price tickets could be like 1k and the prize is 15k?
 

True

Well-Known Member
Verified
True027
True027
Citizen
Apr 3, 2018
277
292
63
15
Canada
#5
I think that the there should be a minimum for a draw {Example 20k for a 15k draw} before the draw takes place so that the value takes away money
 

ItzJazzMade

Well-Known Member
Verified
Police
MadGalaxie
MadGalaxie
Elite
Oct 14, 2017
2,039
5,819
113
28
Google maps
#6
Oeh yeah. Could be a dialy system or just twice a week at random. The more people buy ( just 1 ticket each btw) the higher the price gets and there's always a 24 hours countdown.

Would be fun smart idea ;)
 

Death

Well-Known Member
Mar 18, 2017
3,815
6,920
113
#7
Oeh yeah. Could be a dialy system or just twice a week at random. The more people buy ( just 1 ticket each btw) the higher the price gets and there's always a 24 hours countdown.

Would be fun smart idea ;)
Irl people can buy more than one ticket, a raffle only gives you 1 ticket but a lottery is you can increase your chances by paying more
 
Likes: Powerfull

Leroymooshoo312

Well-Known Member
Jul 12, 2017
304
412
63
under my covers. Lemme alone
#10
Add scratchoffs. It would be like a chest grid with items at the top, and then they say what ther worth. Insta win, or all prizes. Then there would be winning numbers on the top that you would click, an dthey would be named that number. Then, if you got an insta win or a winning number, you win the prize its named.
We could name the hidden numbers like 17; 3000, so if you got 17, you know how much you won.