Real Housies of McCities!

  • We are currently looking for new architect and police members, if you feel up to the task for either, follow the links below to apply!
    Architect Applications: Click here
    Police Applications: Click Here

ijayx

New Member
Apr 30, 2017
16
8
3
14
#22
In-Game Name: iJayx
Rank: Millionaire
Are you single/married? single
Do you enjoy to Roleplay? I do Love RolePlaying
Why do you want to join the REAL HOUSIES OF MCCITIES? I want to be in the Real Housies is because, I love to roleplay, and Its fun xD. I hope I get accepted :). And The server is basically Roleplaying.
 

fullofgracie

Well-Known Member
Mar 7, 2016
329
486
63
16
#23
In-Game Name: iJayx
Rank: Millionaire
Are you single/married? single
Do you enjoy to Roleplay? I do Love RolePlaying
Why do you want to join the REAL HOUSIES OF MCCITIES? I want to be in the Real Housies is because, I love to roleplay, and Its fun xD. I hope I get accepted :). And The server is basically Roleplaying.
Congrats! Contestant 8!
 

ILaxSkill

Well-Known Member
Aug 17, 2017
139
504
93
12
Indiana
#25
In-Game Name: potatoooooooooo (with 10 o's [yes i counted])
Rank: Citizen
Are you single/married? Single like a- nah im married to the best woman out there <3
Do you enjoy to roleplay? Yep!
Why do you want to join the REAL HOUSIES OF MCCITIES? This may be the one thing that gets me to be more active on mccities. This is also a new concept (like hannes said) to me, and it seems interesting. I mean, a TV show remake in mccities? Why wouldn't it be cool?
 
Last edited:

DarkEmeraldXD

Well-Known Member
Aug 26, 2017
134
449
63
My mother. *Thanks mom*
#26
In-Game Name: potatoooooooooo (with 10 o's [yes i counted])
Rank: Citizen
Are you single/married? Single like a- nah im married
Do you enjoy to roleplay? Yep!
Why do you want to join the REAL HOUSIES OF MCCITIES? This may be the one thing that gets me to be more active on mccities. This is also a new concept (like hannes said) to me, and it seems interesting. I mean, a TV show remake in mccities? Why wouldn't it be cool?
hello dad, im accepted in it, i was about to hunt u down whe u were saying single xD i wont tell mom-this time >:D
 
Likes: Powerfull

fullofgracie

Well-Known Member
Mar 7, 2016
329
486
63
16
#30
In-Game Name: potatoooooooooo (with 10 o's [yes i counted])
Rank: Citizen
Are you single/married? Single like a- nah im married to the best woman out there <3
Do you enjoy to roleplay? Yep!
Why do you want to join the REAL HOUSIES OF MCCITIES? This may be the one thing that gets me to be more active on mccities. This is also a new concept (like hannes said) to me, and it seems interesting. I mean, a TV show remake in mccities? Why wouldn't it be cool?
Welcome!
 

Wonder

Well-Known Member
Jan 27, 2017
198
374
63
flamingo
#37
In-Game Name: Squ1dward
Rank: Citizen ( poor ik )
Are you single/married? sIngLE aND reAdy to mInglE
Do you enjoy to Roleplay? yeah pretty much
Why do you want to join the REAL HOUSIES OF MCCITIES?
i wanna have fun and see where this goes + meet people
 
Likes: Powerfull

Powerfull

Moderator
Staff member
Moderator
Powerfull
Powerfull
Tourist
Mar 22, 2017
1,725
2,864
113
My gaming Mac :p
#38
1 powerfull
2 helper ;p
3 married to MissFrosty, she's never on tho D:
4 ofc xD
5 it looks fun and I like the people in it rn :D thanks for reading !
 

fullofgracie

Well-Known Member
Mar 7, 2016
329
486
63
16
#39
Name: Chloe1500
IGR(In Game Rank) - citizen
Marital Status: Married
Roleplay: Sure
Reason: Think it would be fun
Welcome!
In-Game Name: Squ1dward
Rank: Citizen ( poor ik )
Are you single/married? sIngLE aND reAdy to mInglE
Do you enjoy to Roleplay? yeah pretty much
Why do you want to join the REAL HOUSIES OF MCCITIES?
i wanna have fun and see where this goes + meet people
Welcome
1 powerfull
2 helper ;p
3 married to MissFrosty, she's never on tho D:
4 ofc xD
5 it looks fun and I like the people in it rn :D thanks for reading !
Welcome!
 
Likes: Powerfull